Pas Membantu Umno Buntu

Yb Dr Mujahid Timbalan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang benar benar menonjolkan sikap PAS yang berkhidmat kepada rakyat untuk kesejahteraan, beliau memimpin parti membantu dan menyelesaikan masaalah rakyat sedangkan Umno dan BN buntu dan diam membatu tentang masaalah 1000 orang diberhentikan kerja dengan penutupan kilang NIKKO di Pulau Pinang,

Semuanya hasil tangan BN yang menaikan harga minyak dan menghilangkan kompetetif syarikat syarikat dan seterusnya menggulung tikar, PAS telah memberi amaran awal akibat penstrukturan harga minyak diParlimen July ini tetapi BN rakus kaut keuntungan dengan dasarnya yang mengila itu.


Sebagai Ahli Parlimen beliau berjanji akan ketengahkan isu pemberhentian pekerja ini sekali lagi diParlimen dan mendesak kerajaan pusat membantu mendapatkan pampasan kepada mereka segera,beliau juga akan berunding dengan kerjaan negeri untuk membantu mereka ini.
YB. dengan jentera klub peyokong PAS, beliau berjaya menyelesaikan hampir 80 peratus dari 500 orang terdiri dari pengundi Parlimen beliau yang di berhentikerja dimana seorang ahli klub beliau sdr Lingam menjemput semua umur bawah 40 tahun untuk temuduga kerja baru,baki nya akan diusaha kemudian.

































Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Pengalaman Kenal Kawan dan Lawan