Seruan Keramat UMNO


Demi menyahut seruan keramat Kerajaan. Perwakilan UMNO akan berjuang supaya duduk sama rendah, berdiri sama tinggi dengan Genting Highland.













Demi duit, UMNO akan lakukan apa sahaja, sebab,kepercayaan UMNO yang berakhidahkan duit boleh beli apa sahaja, Firaun pernah menunjukkan kekuasaan dengan kekayaan yang dia dakwa, boleh beli apa sahaja termasuk nyawa. UMNO mewarisi ekonomi Firaun ini dengan dia halalkan judi.

Dengan UMNO halalkan judi, secara langsung dia paksa seluruh kakitangan kerajaan melakukan maksiat dan kerja haram, Polis akan dipaksa berkhidmat menjaga premis ini, dan premis yang dia haramkan.Pegawai Kastam akan dipaksa pastikan import semua hak perjuadian berbayar cukai, Kakitangnan Imigresyen diarah bertindak pastikan tiada pekerja asing tanpa permit di premis judi,warga LHDN akan dipaksa menghambat cukai hasil judi sehingga lubang cacing. dan semua Kementerian dan Jabatan di paksa bekerja dan makan hasil dari perjudian ini.Semua mereka tahu bahawa, daging yang tumbuh dari hasil haram, layak baginya apa Neraka, wanauzubillah.

Demi sesuap nasi, rakyat Malaysia yang beriman ini,mereka dipaksa makan racun api Neraka ini.Tergamaknya kerajaan Malaysia.

Jadi saya cadangkan semua kakitangan kerajaan, Mereka boleh menjadi penderhaka sekarang, bagi membebaskan diri dari api neraka.

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.