MB Yang Memimpin Galas

Lim Kit Siang Di Belakang Saf Sembahyang Hajat
Lim Kit Siang Sedang Masuk KeMasjid Gua MusangCalon PAS Dr Zul DiArak Ke Penamaan Calon

Pilihanraya Galas, Gua Musang, menunjukkan kehebatan PAS dalam memimpin perpaduan dan Malaysia Baru, Walaupun Dato Seri Najib, PM , berucap di Perhimpunan Agung UMNO untuk membawa politik baru, tetapi mereka gagal, sebaliknya PAS yang mendahului.

Di bawah kepimpinan Ulama, PAS yang di ketuai oleh MB Kelantan Tuan Guru Nik Abd Aziz, telah dengan secara langsungnya, menunjukan halatuju politik baru Malaysia, dengan beliau berjaya menyatukan pemimpin berbagai kaum dan Agama , walaupun didalam Masjid.

Pada hari Penamaan Calon Galas, MB telah memimpin Solat Hajat di Masjid Gua Musang, dimana, turut serta dalam ruang solat Masjid ketika solat hajat tersebut, termasuk YB Lim Kit Siang dan beberapa pemimpin DAP dari seluruh Malaysia, Mereka turut bersama ketika solat dan doa yang dipimpin oleh MB Kelantan berlangsung.

Politik Baru Malaysia akan dibawa PAS, dengan mengangkat semua sekatan bangsa, agama dan fahaman politik dalam memperjuangkan Islam yang lebih keadilan dan kebenaran. Menyatukan UMMAH .

Comments

Anonymous said…
lain x pi solat tu...suruh hindu /cina lain tlg ambik gambag....
Zolkifly said…
Cina tu pun kalaut nak tengok sembayang

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.