YB Di Malam Raya

Yb Salih Man , Adun Permatang Pasir yang dilantik sebagai Yang Berhormat Ahli Dewan Undangan Negeri Permatang Pasir, setelah dipilih menggantikan Almarhum YB Dato Hamdan Abdul Rahman dalam pilihanraya kecil ,telah manjadikan Aidul Fitri sebagai hari bertemu pengundi dan penyokong.Beliu yang amay sibuk dalam menjalankan urusan harian telah berjaya menjadikan malam Raya sebagai medan beliau bertemu dan bermesra.

Majlis makan dimalam raya ini, benar-benar berkesan menghimpunkan orang ramai sambil menjamu selera.Hidangan berbagai juadah makanan dan minuman menjadi rebutan dan meriah sekali , tambah berselera dengan kambing bakar yang jadi minat pengunjung.

Salih Man juga selaku Pesuruhjaya PAS Negeri Pulau Pinang, berasa amat berbesar hati kepada kawan-kawan yang banyak membantu beliau dalam meringankan kerja beliau di DUN mahupun pada urusan Kerajaan.

Beliau yang memang terkenal kaki dapor, sejak dari belajar di UM lagi dulu, kalau kita tanya pelajar seangkatan belau seperti, YB Dato Takiyudin, Yb Ust Muhamad Hussain, Taib di Kedah dan lain -lain mereka akan kata.'Dia Leh! ,memang kena bancuh air, siap makan, masa kami dok Usrah dulu! komen mereka.

Comments

Anonymous said…
Ingatkan ajak2 ayam org2 gelugog mai mkn pun jdlah..dah lah mai ambik sumbngan pun pakai wakil saja..slmatlah yb..blajag2lah jga hati sama,mnangpun mujog tu..

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Pengalaman Kenal Kawan dan Lawan