Bijaksana Pemimpin



















Bersama Yb Shaari Sungip di belakang Zoo negara, seorang pengasas JIM dan menjadi tulang belakang kepada pergerakkan ini.Sekarang dia calon PAS dan menjadi pimpinan PAS di peringkat menegah.
Saya melihat ini kelebihan Almarhum Ust Fazil Nor menarik lebih ramai orang menyertai PAS,dan lebih pelbagai kumpulan yang bersama beliau dalam perjuangan PAS.
Sebenarnya saya ikut Hj Ariffin ke sana melihat harta beliau yang mungkin menjadi permulaan kepada kawan saya ini menjadi pemaju hartanah profil tinggi.
Kalu takdir memang begitu alhamdulilah,sekali lagi saya bangga dengan apa yang Allah jadikan saya untuk nya.

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.