menara maruah


Kenyataan pembatalan pungutan larangan menara masjid di Switzerland, modal daripada pertubuhan hak asasi manusia

Mencela Gerakan Penyatuan Islam dalam sebuah pernyataan bahawa referendum yang diadakan di Switzerland untuk melarang menara-menara.

Gerakan bahawa kesalahan dalam pungutan itu sendiri kerana itu dilakukan di bawah disebut "Islamofobik Zionis yang dipromosikan oleh media, mengelirukan dan menipu barat dan beberapa media Arab dan penyewa dibayar.

Dia berkata kita tidak kita menyalahkan orang-orang yang menyesatkan dengan menahan kebenaran dan digambarkan sebagai orang tertindas dan para penindas dan tertindas penindas, tetapi memikul tanggungjawab untuk referendum untuk elit yang berkuasa yang dipasarkan Islamofobia kayu untuk mendorong orang-orang itu ke dalam pelukan agensi-agensi kerajaan.

Kenyataan orang-orang kita memiliki cinta dan penghormatan yang mereka boleh semua bangsa di bumi, tetapi juga mempunyai semangat dan martabat daripada apa yang mereka boleh untuk menolak semua serangan penjajah dan fitnah terhadap bangsa kita dan tempat suci lama dan baru.

Kenyataan itu harus difahami bahawa alasan bagi Sarawak dan B (K1-B1) dan kebencian di negeri ini bukanlah agama Islam di Tengah Arab Timur, kita hidup dalam Islam, Muslim dan Kristian dan bahkan Yahudi dan bangsa-bangsa lain mesej Syurga bersama-sama anggun, dan penuh sesak dengan Nais Sinagog dan masjid sejak fajar sejarah, tetapi imperialis minyak Barat di bawah bendera baru yang disebut "perang terhadap keganasan" dan membunuh dan menggantikan orang-orang dari tanah mereka dan penanaman Zionis entiti, adalah pusat dari dunia, yang ditubuhkan untuk wabak global baru ini.

Kenyataan sisa demokrasi, kebebasan dan penghasilan barang Barat untuk menikmati orang Barat sahaja dan tidak ada orang lain untuk membuktikan pelaksanaan praktikal sebaliknya.

Dia menyimpulkan dakwaan mengatakan ada kemungkinan untuk mempertimbangkan politik survei ini jatuh jauh-benar pesta, dan oleh, tetapi bahawa survey muncul selepas menara, larangan tudung di universiti-universiti dan sekolah-sekolah dan datang selepas Eropah Almsiip gambar Nabi Islam di denmark dan sekatan-pendatang Arab dan Afrika adalah alasan Renaissance dan Imraan Eropah itu adalah seribu satu soalan tentang mentaliti penjajah dan perkauman yang mengatur masyarakat Barat dan apakah semua itu meletakkan asas untuk dialog tamadun atau konflik peradaban... syekh said syaban Lubnan

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.