kondom 1Malaysia

3 hari lepas saya meneman ustaz ni seorang kerana nak buka akaun bank, sampai di bank itu yang kebetulan saya pun ada akaun di situ,saya pohon kad debit bank.


Kenapa debit kad? Tanya ustaz yang bersama saya, saya kata , 7-8 hari lagi kerajaan 1 Malaysia form up satu unit lanun berlesen untok rompak setiap pengguna kad kredit RM50.alasan dia, ramai dah bankrup dan masalah menanggung hutang kerana kad kredit.

Fomula 1 Malaysia mudah,kalau orang masalah dengan kad kredit, kita cukai kad kredit, baru orang bermasalah guna kad,hilang masalah!
Kalau orang bermasalah dengan gula kita naik harga gula,hilang masalah!
Kalau orang bermasalah kontrak kerajaan kita naikkan syarat,hilang masalah.
Kalau masalah sosial sex kita naikkan sumbang kondom 1Malaysia,selesai masalah!
Kalau orang bermasalah dengan rasuah kita naikan ke bangunan tinggi Masalam .hilang masalah
Kalau ada masalah dengan engin jet,kita hilangkan engin.

.pregnant

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.