Gaza jantung hati ku

Sudah setahun masa saya cuba masuk ke Gaza,dimana kesedihan saya gagal masuk ke Gaza terus dirasai,setelah berusaha melalui Rafah, Mesir mau pun Tripoli, Lubnan, saya tidak ditakdirkan bersama mereka disana, namun saya terus mengikuti kezaliman yang melanda mereka disana,jiwa saya terus digamit untuk bersama mereka,bila?bagaimana? moga Allah buka jalan pada saya secepat mungkin,saya masih menanti akan siapa yang mampu membawa saya masuk kesana, mengharapkan mereka mereka yang mampu memecah benteng imigrasi yang menjadi tembuk penghalang saya kesana.
Semalam mereka masih dibunuh syahid,saya merasa masa saya makin singkat dan pendek untuk bersama mereka yang telah berjaya menerima anugerah tertinggi ini. Moga Allah perkenankan saya.

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.