Gabungan Nik Aziz dan Husam









Kalau berjaya pihak yang cuba meruntuhkan Kelantan dari keutuhan kepimpinan Nik Aziz atau kekuatan kerajaan negeri, hanya apabila Nik Aziz berjaya di pisahkan dengan Husam.Untuk memisah Husam, semua kaki dan wayar penyambung dari kalangan pegawai atau kakitangan mesti di lupuskan.
Sekarang mereka yang berdendam dengan Nik Aziz atas alasan menghalang puak gila talak kerajaan Perpaduan bergabung tenaga dengan yang ulang pinangan, dan setelah berhempas pulas tanpa mengira masa dan cara,usaha gabungan tadi mula dah nampak bunga bunga hasil.Guruh dilangit dah berdentum dentam,kilat sabung menyabung,makna hari nak hujan dah.
Sekarang strategi mruntuh kubu dari dalam dah berhasil dan berkesan merobohkan tembuk yang kukuh dari luar?mana mungkin! tembuk kekuatan Kelantan yang di bina bersama Nik Aziz dan Husam selama 20 tahun ditemusi dari luar melainkan dari dalam juga!
Satu hari nanti akan ada pencipta sejarah yang berjaya mencatat namanya kepada generasi masa depan, akan kejayaan membantu meruntuhkan kerajaan Kelantan ini, pasti habuannya besar dan penghinaan sejarah juga hebat,kalau berkesempatan ke Eropah boleh dilihat seperti mana golongan Arab yang diberi hadiah tanah yang luas indah berbukit bukau sebagai padang ragut dan tanaman anggur di Marsaielle atau bangsat di Carcasonne, selatan Perancis dan beberapa negara Eropah lainnya dek sebab apabila berjaya membantu Itali menjajah Libya atau pun Eropah tawan Algeria dan lain lain Afrika serta Arab dengan pengkianatan dan menjadi musuh dalam selimut dimana mereka ini sezaman As Syahid Omar Moktar.Golongan Arab pembelot ini masih hidup dengan generasi mereka di Eropah menikmati hasil tangan mereka.
Jom la orang yang berusaha memisahkan Nik Aziz dengan Husam saya nak bawa tengok sejarah masa depan anda dalam pekej melancong ke benua bangsat Eropah.

Comments

Anonymous said…
Salam...lagu tuu rasanya tak brapa sesuai.....
Zolkifly said…
lagu apa, tak da muzik

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.