Sial si Hina Masjid

Masjid Kristal ini dibina dengan belanja
RM240juta bersamaan orang bukan
Islam buat hotel 2400bilik


UMNO telah lebih 50 tahun melakukan penyelewengan,kemungkaran dan penghinaan terhadap Masjid dan secara langsung membuka peluang orang bukan Islam mempersoalkan tentang peruntukan dan pembiayaan masjid seluruh negara.


Setelah itu UMNO menggerakkan balachi mereka untuk menjawab dan membangkitkan isu sensitif agama demi meraih sokongan busuk mereka.
Semua rakyat Malaysia terutama ahli ahli UMNO terlebih alim akan hal memfaraid harta kerajaan kepada kroni UMNO dan kocek pimpinan mereka dengan meluluskan tender masjid.Mereka makan duit komisyen masjid,duit komisyen zakat kerana meluluskan projek projek yang harganya melampaui harga sebenar.

Apa kejenis manusia bernama UMNO ini, mereka menghina masjid dan mendedahkan penghinaan ini kepada orang orang bukan Islam.. kalau nak disenaraikan hina UMNO muntakedarah duit masjid ini tak cukup muka surat kita boleh karangkan

Sebab itu kita kena rejam UMNO ini jangan biarkan mereka bermaharajalela lagi.Pahala besar kepada mereka yang bekerjasama menghapuskan pengkianat ini.Bangang besar kepada mereka yang tidur tanpa bertindak menghapuskan mereka ini.

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.