Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, berkata krisis kepemimpinan Ketua Menteri itu di mana beliau telah dikecam secara terbuka pemimpin pakatan pembangkang negeri terbabit sudah mencapai tahap yang serius.

"Sudah terburai cerita dan ianya (kritikan) telah diungkap oleh pemimpin-pemimpin parti (pembangkang) sendiri. Sudah tentu ada asasnya dan menunjukkan betapa kepincangan kepimpinan Guan Eng di Pulau Pinang.

Selepas Keadilan diserang, mereka beralih kepada PAS, dimana YAB Tuan Guru Nik Aziz cuba di runtuhkan keyakinan rakyat kepada kepimpinan beliau,walaupun mereka gagal kerana tiada orang percaya Nik Aziz Korup macam pemimpin UMNO maupun boros macam Isteri Pemimpin negara yang shoping di London sampai berbaris kereta bawa barang belian dia.

Kini mereka mencuba di Pulau Pinang,DAP dijadikan sasaran dan dimangsakan supaya rakyat hilang keyakinan kepada kepimpinan DAP.

Dalam masa yang sama mereka mesti pastikan Anwar Ibrahim di pisahkan dari Pakatan Rakyat, kerana mereka berpendapat, DSAI adalah agent pencantum paling kuat Pakatan Rakyat,kalau Anwar tiada pasti berulang sejarah 2004.

Dulu pernah BN sewa 'shathi n shathi' sebuah perunding lobi yahudi berpengkalan di USA.Mari kita cari !,siapa yang menjadi agen pelobi yang di upah BN untuk ini.

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Pengalaman Kenal Kawan dan Lawan