Diundang ke Show Maher Zain

Semalam saya terpaksa tidur dalam kereta. Ini kerana saya keletihan setelah, tiga hari di Selatan Thailand, dan sampai Malaysia jam 1 pagi, dan sebelah tengahari di jemput pula dengan kereta MPV Toyota Alphart. Mujurlah Boss syarikat penaja saya ini ada kereta yang selesa untuk berjalan jauh. Jadi sepanjang perjalanan pergi dan balik, saya jadikan kereta ini sebagai bilik hotel mobile.

Saya bertolak balik dari KL jam 12, kerana hadir jemputan sebagai tetamu di majlis Malam Setulus Kasih bersam Maher Zain di Sunway Subang. Majlis yang di adakan bagi mengutip derma, untuk dijadikan sumbangan kepada yang memerlukan ini, di terajui oleh Muslim Aid Malaysia. Mereka telah berjaya menjual habis meja yang bernilai RM10,000 hingga RM3000. Majlis ini juga berlangsung selama 3 hari, dan jemputan khas mereka ialah, Artis paling popular didunia sekarang ini, Maher Zain. Saya selaku Penasihat Mutiara Infaq, Komiti Anak yatim telah diundang atas tajaan, Tunas Indah Niaga, sebuah syarikat entertainment terbesar di utara Malaysia sekarang ini.
Majlis ini juga telah berjaya menarik ramai koperat untuk bederma dan berhibur. Malam yang saya hadir juga turut dihadiri oleh Dato Sri Zamri, Menteri Besar Perak, sebagai VVIP.

Saya juga diminta untuk libat diri merundingkan, supaya Maher Zain dibawa khas oleh syarikat yang menaja saya. Sayangnya Maher Zain mempunyai jadual yang penuh sehingga July 2011, walaupun bayaranya RM150,000.

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Pengalaman Kenal Kawan dan Lawan