Kalau Dajal Itu Sudah Sampai?

Dato Seri Anwar DiCadang Buka Kaunter Pendaftaran
Kepada Semua Wanita UMNO, Yang Berhajat Samplenya

Wanita UMNO yang Teringin dan Berebut Sampel (DNA Lelaki 'Y')
Wanita Umno Berduyun-Duyun Nak Sama Sampel Anwar!!

Kalau UMNO dan Mereka yang berselindung dibelakang BN itu iklas dan jujur nak pemimpin bersih, kenapa mereka rela dengan kes-kes terang dari UMNO dan BN.

Kes 1

Seorang ahli Puteri UMNO yang tidak mahu namanya didedahkan telah meminta bantuan Sabahkini.net supaya dapat menyelamatkan pergerakan itu daripada skandal seks yang sedang melanda mereka dan bakal menjahamkan masa hadapan perjuangan Puteri UMNO kerana Ketua mereka terlibat dengan cinta terlarang.

“Kami tidak mahu Skandal di Kudat yang merebak ke Lahad Datu kini singgah di tempat kami. Kami kasihan isteri kekasih Ketua kami yang sedang sarat mengandung tetapi suaminya bermain kayu tiga,” ujar Puteri UMNO berkenaan.

Kes 2
Pembantu rumah itu mengaku di rogol oleh menteri berkenaan di Kuala Lumpur pada tahun 2007 sebelum dia dihantar pulang ke Indonesia.

Perdana Menteri ketika itu Tun Abdullah Badawi tidak mengambil apa apa tindakan atas hasil siasatan oleh Migrant Care, sebuah badan bukan kerajaan yang menemuramah mangsa berkenaan di Jawa Tengah pada tahun sama.

Kes 3

In a press conference here Tuesday, Dr Chua said the girl is his “personal friend”. He apologised to the Malaysian public, his supporters and colleagues. He said he did not make the tape himself.

Mana Wanita UMNO dan Balaci serta pecacai BN. Adakah Dajal sudah sampai??


Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Pengalaman Kenal Kawan dan Lawan