SEX ,BN , Hancurkan Malaysia

Nazri Aziz kata, "Semua kata ia bertentangan dengan undang-undang, tetapi beritahu saya, undang-undang mana?

Karpal Sing kata, polis mesti Tangkap Dato T ,tindakan lelaki misteri itu jelas melanggar Seksyen 5(1) Akta Penapisan Filem 2002 dan Seksyen 292 Kanun Keseksaan. Kedua-dua seksyen itu berkaitan larangan memiliki, mengedarkan dan menayangkan filem yang lucah atau yang selainnya bertentangan dengan kesopanan awam.

Kata Datuk T, Dia ragu polis dan mahkamah Malaysia?
'Datuk T' won't hand sex clip to police

This, he predicted, was because any police involvement would likely invite further denial from Anwar.

“Datuk Seri Anwar would only divert attention, claiming that the police are in cohorts with the government if the outcome of the investigation did not favour him.

Penyamun, Ustaz, Profesional, politikus, budak sekolah, pedagang luar negeri, semua tak percaya Polis Malaysia, Mahkamah Malaysia . Adakah kita berada dizaman gila-gila?

Video clip ini dalam hitam putih. Ini diakui oleh pemberita yang dipanggil Datuk T untuk tayangan perdana. Bayangkan, camera spy dibuat seperti pen, kunci kereta, kotak rokok, semuanya menghasilkan gambar berwarna. Mana Datok T dapat camera hitam putih di zaman Cina menjadi gergasi pengeluar barangan elekronik dan camera, samada asli atau cetak rompak. Harga pula , macam beli piza pek keluarga saja.

Kerajaan Malaysia BN , sangup menjaja DNA, video clip hitam Putih, Umi Hafilda dan perkara-perkara yang meruntuhkan Malaysia dari kacamata rakyat dan orang asing.

Kebenaran Al-Quran semakin terbukti. Apa yang di sebut sifat ' Toghut' , atau kejahatan yang melampau oleh pemerintah atau yang berkuasa.

Comments

Anonymous said…
dunia akhir zaman........
fitnah dan mereka cipta cerita ceritun...
lau video klip org cepat aje nak nayang..pelir diorang xkeraske??tu bahasa bodoh..kambing pom keras pelir tengok pompuan seksi..kalau nak bandingkan bodoh tu anwar kalau najib macam mana??hahahahapikiq la sendiri.........

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Pengalaman Kenal Kawan dan Lawan