Anwar Jadi Mangsa Dahi Hitam Saifol

Mohd Saiful Bukhari Azlan, yang mendakwa beliau diliwat oleh bekas majikannya Datuk Seri Anwar Ibrahim telah disifatkan sebagai “saksi yang benar dan berwibawa”. Pengakuan itu dibuat oleh Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah ketika memerintahkan Anwar supaya membela dirinya.

Mungkin Hakim membuat keputusan begitu berdasarkan fizikal Saiful yang nampak alim sehingga ada tanda hitam di dahi. Kalau begitu, Gobala lebih baik! kerana lebih hitam dari dahi Saiful. Beliau juga ke Mekah untuk meyakinkan kealimannya.


Hubungan Sulit Saiful-Farah Jejaskan Perbicaraan

KUALA LUMPUR 3 Ogos - Pasukan peguam bela Ketua Pembangkang membuat permohonan semalam untuk menggugurkan pertuduhan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim berdasarkan dakwaan hubungan romantik antara seorang timbalan pendakwa raya dan pengadu, Mohd Saiful Bukari Azlan.

Timbalan Pendakwa Raya tersebut, Farah Azlina Latif, digugurkan daripada kes perbicaraan tersebut minggu lalu setelah satu laman web mendedahkan bahawa beliau menjalin hubungan dengan Saiful, bekas pembantu Anwar.

Peguam Negara memberitahu media bahawa Farah dikeluarkan demi menjaga kredibiliti pasukan pendakwaan.

Mek ni juga termakan dengan dahi hitam Saiful, sehingga rela batalkan perkahwinan yang akan beliau langsungkan dengan jejaka lain, demi pengalaman Exzos yang masih berasap......

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.