SUMPAH !!! Osama Mati !



Sumpah aihh, Osama Telah Mati !!! Saksi sumpah Najib dan Hishamudin!!
Dunia mula mempersoalkan kematian Osama Bin Ladin, sehingga mereka yang di Ground Zero pun mula mempersoalkan, kenapa mayat Osama tergesa di tanam di laut?

Jay Carney.jurucakap pentadbiran Obama berkata, sensitif untuk mendedahkan gambar bukti, tapi akan dedahkan.Apabila keraguan timbul dari sumber dan berita, Amerika pula mendedahkan satu bahan bukti, salinan Pasport Isteri Osama, Amal Ahmed Abdel Fatteh, yang awalnya dilaporkan turut terbunuh.

Rakyat dunia sekali lagi mempersoalkan pembunuhan Osama yang terlalu berbagai versi, Ada maklumat, bertempur sebelum terbunuh. Ada maklumat, dibunuh tanpa senjata. Sekali lagi Obama mengeluarkan bukti, yang mereka menyimpan anak perempuan Osama berusia 12 tahun sebagai saksi..

Bolehkah Obama hanya dengan gambar yang edit, untuk mebuktikan Osama telah berjaya dibunuh. Atau Obama perlu belajar dari Malaysia, bagaimana membuktikan sesuatu tanpa saksi.,, SUMPAH!!!

Semua pejabat Peguam dan Mahkamah dibimbangi lupus dengan fenomena baru ini, dan masa depan profesion pengamal Undang-Undang terjejas. Persuruhjaya Sumpah mesti bersedia menjadi Siak atau Imam, kalau di USA para Prist dan Archbishop, yang akan dipanggil untuk membetulkan cara memegang bahan sumpah.....

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.