Marhaban YDP,Timbalan


Petang tadi saya berkesempatan meneman kawan kawan ke pejabat Majlis Agama Islam Pulau Pinang di Jalan Macalister,atas bangunan haram yang dibina atas tanah kubur.
Sempat saya Marhaban Ustaz Elias Zakria yang juga hari pertama tiba di pejabat beliau setelah di palu gong pelantikan beliau selaku Yang DiPertua Maipp.
Sempat juga saya berjumpa Yb Us.Salih Man yang dikatakan sebagai Timbalan Yang DiPertua,turut hadir melawat dan mendapat taklimat di pejabat tersebut.Semasa saya ada d lobi dalam saya pandang sekeliling,ternampak say satu carta yang menunjukkan jawatan dan penjawatnya ,saya tak nampak pun jawatan Timbalan YDP,apa terpaksa melukut?,atau jadi anak pungut? tapi ada hujah kalau nak,'tak dapat rotan akar pun jadi'.
Setelah lama bersembang dan bertukar maklumat saya tak nampak lagi apa benda yang dalam kepala pimpinan nak di fokuskan

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.