Melonjak Perjuangan

































Tahniah program Lujnah Tarbiah dan Lajnah Politik PAS Pulau Pinang yang berjaya membawa pembentang yang mampu membuka minda dan menambah inovasi ahli yang menurun dan hampir beku.

Program yang di isi oleh Dr Dzulkefly ajk PAS Pusat itu seperti benda baru yang menyekang mata setiap peserta yang hadir samada ustaz,profesional dan orang biasa.Program yang bertema 'Politik Pulau Pinang,Kaedah dan Strategi PAS' bila di lihat dan di amatai isi penyampaian, cuma menekankan isu yang didepani PAS dan cara diatasi.
Timbalan Presiden pula hanya cuma dibangkitkan ialah di seru supaya bina struktur organisasi pilianraya PAS yang tidak dijalankan,itu memang dasar gerakkerja, bukan strategi.

Yb Salleh Man Pesuruhjaya pula membentangkan...saya tak payah tulis.

Dr Mujahid pula selaku Timbalan PJ, berucap sekadar buat lapuran Kelab Penyokong dah jadi Dewan PAS dan di letakkan dibawah tanggungjawab Salehudin Ayub Naib Presiden ,saya kata pada Mujahid sedapnya lepas dah orang siap hidang depa mai makan saja!!

Politik Pilihanraya ini sebenarnya kerja mengurus/menghitung angka, contoh 2x2 jawabnya 4, 2-2=0,2/2=1, tapi alat mengabungkan nombor untuk dapat keputusan 4,seperti +-x / itu mesti diadakan. Semua jentera dan ahli PAS faham untuk menang di satu kawasan pilihanraya yang pengundinya keluar mengundi 12,000,untuk menang wajib mendapat 6,001 undi, yang tak ada dalam PAS alat nak dapat keputusan yang PAS tak mampu adakan,Pengarah pilihanrayanya seperti kapal terbang perang dunia ke dua yang masih digunakan tanpa spare part, makanik yang tak boleh baca komputer setting engin teknologi baru atau macam burung tekukur yang tahu berkukur sambil angguk angguk,tak mampu nak buat estimate,budget dan isi kepada kerangka jentera pilihanraya.

Apa PAS tak mampu buat yang semudah tu ka!! tunggulah sekadar melukut tepi gantang dalam semua pilihanraya,berubah berubah lah!!!

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.