untungnya UMNO hipokrit

Besok dirikanlah solat sunat gerhana kerana ini perbuatan dan anjuran Rasululah SAW.Kita mesti bersyukur dengan pertolongan Allah, lihat pertikaian masalah Kalimah ALLAH telah membantu Islam masuk berdawah dalam gereja di Pulau Pinang,Pengertian, لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ Untukmu agamamu, dan untukkulah agamaku,telah dijelaskan dengan sebaiknya .Sayang saya tak dapat bersama dalam majlis bersejarah ini.Ya Allah ! berilah aku kesempatan!

Sesungguhnya matahari dan bulan merupakan dua tanda drpd tanda-tanda (kebesaran) Allah, tidak berlaku gerhana pd kedua-duanya kerana kematiaan seseorang dan tidak pula kerana kelahirannya. Maka apabila kamu melihat perkara itu maka sembahyanglah dan berdoalah sehingga kembali terang (hilang gerhana) apa dgn kamu. hadis Muslim

"Katakanlah, 'Siapakah Pemelihara langit dan bumi?' Katakanlah, 'Allah.' Katakanlah, 'Adakah kamu mengambil untuk kamu yang lain selain daripada Dia sebagai wali (pelindung) kamu yang tidak berkuasa untuk memanfaatkan atau memudaratkan diri mereka sendiri?' Katakanlah, 'Adakah orang yang buta dengan orang yang boleh melihat sama, atau adakah gelap dengan cahaya sama?' Atau, adakah mereka mengadakan bagi Allah sekutu-sekutu yang mencipta seperti ciptaan-Nya supaya ciptaan itu serupa kepada mereka?' Katakanlah, 'Allah Pencipta segala sesuatu, dan Dia Yang Satu, Yang Menakluki'" (13:16).

Surah Luqman ayat 25 : “Dan jika (Muhammad) tanyakan mereka siapa yang menjadikan langit dan bumi?”, Tentu mereka akan jawab “Allah”. Katakanlah “Segala Puji bagi Allah, tetapi kebanyakan mereka tidak mengetahui”.

Terima kasih dan syukur kita pada Allah kerana membuatkan Najib,UMNO benarkan Demonstrasi, sehingga orang Kristien sanggup panggil PAS baca ayat Allah dalam Gereja.

Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.