Memacu perjuangan

Say baru saja habis jogging pagi sekitar bendang yang luas di Permatang Pauh dan dalam perjalanan balik saya singgah ke rumah banglo usang yang dijadikan Markas Pilihanya oleh PAS dan PKR,

Beberapa hari lalu saya pergi makan BBQ dengan pemuda sini dan dalam berbincang dengan mereka saya ajukan supaya di perhebatkan kegiatan dan dalam masa yang sama hebhan perlu kuat bagi mempromosikan Parti,kegiatan dan menjadikan impression.
Pemuda ramai tadi bersetuju nak jalankan kegiatan bergotong royong membersihkan markas mereka pada
hujung minggu.itu sebabnya saya singgah selepas jogging.Syukur!merka beramai ramai bekerja dan turut menyediakan makanan tenggahari bagi melayan kawan kawan yang ramai.

Satu lagi saya sarankan supaya mereka adakan perlawanan persahabatan Ping Pong dengan semua kampung dan klub yang ada sekitar mereka supaya mereka lebih menjalinkan hubungan luar,tidak sentiasa bersama yang ada dengan isu yang sama,nanti jumud fikiran.

Tunggu acara seterusnya!!!












Comments

Popular posts from this blog

George Lafaz Syahadah Bawah Kilau Pedang Khalid Al Walid

Ritorik Ulama, Logik Profesional

Ada 20 sen. Modal Berjaya.